12 October 2012

Get In Touch With Photography World

kata hati dhiya : senyumlah selalu kerana senyumanmu adalah kebahagiaanku.

Aahahaha.... sambil membelek2 majalah Aperture, Dhiya terperasan artikel mengenai Amri Ginang. Seorang jurufoto tersohor dalam industri komersial. Beliau berasal dari Sabah. Beliau dikenali sebagai jurufoto yang kukuh dan mempunyai portfolio yang besar yang dikagumi oleh jurufoto muda saat ini.
     Dhiya tau dah kenapa ayah dhiya tak bagi dhiya jadi jurufoto dulu. Dari apa yang dhiya baca dari pengalaman AG ni memang ada banyak peringkat dan hal yang perlu di tempuhi dan di lalui untuk mendapat portfolio yang tinggi dalam bidang ini. Dhiya memang teringin. tak dapat setinggi AG pun tak pe at least someone do know me. Like that la..ha5..next!

He is Iskandar Ibrahim. Another photographer that I know form Aperture Magazine. tak banyak yang dhiya tahu pasal beliau tapi dhiya buka laman ni, itu je lah yang dhiya dapat discover. cantik tul gambar fasha yang dia amek...fuh! terer...tabik spring 1 untuk beliau...next!


ini adalah Steve Tan. comel kan...beliau merupakan Tokoh dalam fotografi perkahwinan. patutkah Dhiya upah dia untuk wedding Dhiya? he5...xmampu kot... Dhiya buka blog beliau,  so that's what I've gather for u all.
berblog untuk hiburkan hati ^_^

No comments: