04 October 2010

kui3.....

erm..pagi tadi emak mecej aku..erm..sedey la gak..mak minta aku tak hampakan harapan dyorang..aku bukn nak kata ape..aku memang la jd hrapan mak ayah untuk tolong adik2 aku akan datang..erm...aku ingat lagi mase aku cek result spa kat internet mak punya la suka sampai peluk cium aku..terkejut gak aku time tuh..aku dapat rase memang mak aku bangge giler lah time tuh..tp hati aku jadi jauh lak...mane tak nye..kedah dik oooii..
erm..lagi pe ek???erm.. :/ ha!! sok adik aku pmr..hopefully she can do the best..al-maklum aku da kecundang dulu tak mo la adik aku pon same hanyut dgn dunia yang bernama cinta..
pastu gare2 dok asyik dilamun ombak cinta belajar pon melayang macam layang2..
berblog untuk hiburkan hati ^_^

1 comment:

NisFu said...

berusahalah... GAMBATE..! 3x.. ^_^