15 October 2010

insani..


hidup memang penuh dengan dugaan..aku sendiri tersedar semua ni..tp Allah menduga aku lebih ckit..kerna aku pernah terlupa akan-Nya..kata mak sesiapa yang melupakan Allah maka Allah jua akan melupakan kita..so..jgn la ade yg berani2 untuk melupakan Pencipta kita..

semalam mak cik kesayangan aku call..dri aku kecik hingga sekarang dah berlori2 dia bagi nasihat kat aku..sbab tu aku suka dia..dy banyak bg sokongan kat aku sepanjang aku ade kat sini..bila dia tanye pasal pelajaran aku ckp susah sikit tapi seb bek dy jenis understanding..dy ckp "wak paham..ewa dulu x amek bio 2 taun x mcm man..wak yakin bukan ewa sorang je yg xde asas bio kat ctu..kalu org len berjalan ewa kene berlari..kalo org len berlari, ewa kene berlari lebih laju dri dyorang..ingat jgn mudh putus ase tau..satu lagi, usaha je x cukup lau x doa n tawakal..."..aku akn cube igt nsihat tu...terima kasih wak ani..

berblog untuk hiburkan hati ^_^

2 comments:

NisFu said...

^_^ insyallah ewa akn peroleh kejayaan..
kalo bc sekali xphm, bc 10x.. kalo 10x pn xphm, bc 100x.. kalo 100x pn xphm gak, bc 111x.. kalo x phm2 gak.. bc mne y phm dulu.. y xphm 2 nnt tny kwn2 n tny kat org.. "there are are no secret ingredient, you have to belive in your self.."
same goes 4 me, ewa.. abg pn kene berusaha keras, berdoa n tawakal.. kita kena 1 langkah hadapan dr orng lain, agar x ketinggalan.. ^_^

NisFu said...

ewa, abg nk tny... mcm ne dgn kesihatan ewa sejak kebelakangan ni... sakit dada n penat kerap dtg.. abg doa agar sma orng y abg syng shat2 n dipelihara allah..