05 October 2010

arghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

kenapala aklu hidop kat dunia ni???ape aku dah wat???osce fail!!!!!!aku benci jalani hari2 cam ni... aku dah tak kuat lagi..kenapa aku mesti jd cam ni????KENAPA AKU KAT SINI???\xde sape paham aku...knpa dy ckp sesuatu yang menyakitkan ati aku??ape tujuan dy ckp camtu kat aku??aku tertekan...sape yang tau idop aku merana kat sini
???

xde sape tau... aku nanges sensowang aku..aku hiburkan aty sensowang aku...aty aku sakit...aq cba wat yg terbaik..tp....aq kecundang...
berblog untuk hiburkan hati ^_^

4 comments:

NisFu said...

ewa, adakah dy y ewa maksudkan 2 abg..?
abg mintak maaf seandainya kata2 abg telah menyakitkn ati ewa..
niat abg hnya nk beri ketenangan, tp sebaliknya abg telah beri tekanan kpd ewa.. maaf ewa, masa ewa menagis abg xde dsisi menemani ewa, hiburkan ewa.. melegakan tekanan, kekusutan y ewa alami.. maafkan abg..
ewa, abg paham pe y ewa lalui, cm abg xtau mcm ne nk kata y abg tahu pe y ewa rasa.. maka abg pn luahkan pe y baik terlitas d fikiran abg..
ewa masih belum kecundang laga, ewa masih de peluang tuk bangkit semula n teruskan perjuang ni.. abg akui y abg pn sama dgn ewa, lemah, kurang semanagt, x suka dgn kehidupan y abg lalui sekarang... tp abg sedar y pe y berlaku, pasti ada sebabnya ia jadi.. peluang, kebahagian, kesenagan,kegembiraan & pe y baik untuk kita sentiasa ada.. cm kadang kala ia datang dalam bentuk sesuatu y kita suka @/& tidak suka... ewa, percaya lah pe y kita xdpt perolehi. allah akn berikan y lebih baik lagi dr itu.. mngkin ewa x ingat n abg pn sama xingat... ketika kita kecik dulu kita pernah lalui kegagalan.. masa kita mula2 blajar berdiri, brape kali kita jatuh..? walaupn kita jatuh bnyak kali, kita tetap juga berusaha berdiri... masa kita mula2 blajar berjalan, brape kali kita tersungkur... xkira brape kali tersungkur, kita tetap bangun n tetap cuba berjalan walaupn berkali kita jatuh n alami kesakitan, luka n kecederaan... masa 2 kita x pk pun kesusahan melakukan ia, kita suka @ x, org ketawakan kita n erti putus asa..
hehehehe, teringat lak cerita masa abg kcik2 lu dr mak abg.. dulu masa abg mula2 bljar berdiri & berjalan.. abg akan dapat alami 2 jatuh.. ^_^
1.jatuh masa abg cuba berdiri & berjalan..
2.jatuh sakit (demam) selepas abg jatuh masa abg cuba berdiri & berjalan..
maaf kan abg jika kata2 abg wat ewa marah, sakit ati, terasa dgn abg.. ini xbermakna abg x amik berat n sayang ewa.. abg sanagt syg n amat ambil berat ewa seperti mana abg sayang allah, nabi n rasul, diri abg n family abg.. abg paham y kita x boleh terlalu mengharap.. tp, bg abg, ketika terlalu mengharap lah abg akan dapat berfikir dgn baik.. sbb ketika itu, kita akn sedar, berusaha, kuat, berani, xmudah putus asa dll.. untuk sesuatu y kita harapkan..

konflik h@ti asmara said...

ewa kuatkan semangat ewa ....

ewa said...

abg fu:bukn abg..
dy orang yg x pnting dlm idop ewa..tp dy ckp mcm la dy phm ewa sgt...nyampah..

konflik h@ti asmara...thankzy..but..who's this..tq anyway..

NisFu said...

x usah hiraukan pe y mereka kata.. mereka akn menambahkan tekanan ewa.. ewa teruskan brusaha, sabar, brdoa & tawakat... buktikan pada mereka y ewa boleh berjaya walau pe pn jua halangan, dugaan, rintangan dll y dtg.. ewa can do it... belive ib ur self..^_^